Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE:

 

Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku potwierdzenia odbioru. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia. "AGAWA" Paweł Przytuła prowadzący sklep internetowy allezielono.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej rekilamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Kilenta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.


Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu kwiatów i pozostałego asortymentu w jednej przesyłce przez kuriera muszą zostać zgłoszone do allezielono.pl telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. 


"AGAWA" Paweł Przytuła prowadzący sklep allezielono.pl nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność
z tytułu grawancji sprzedawanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio
w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

 

 

 

ZWROTY:

 

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie,
w terminie 10 dni i wysyłając je na adres: AGAWA Paweł Przytuła; ul. Wyszyńskiego 7; 65-536 Zielona Góra

 

Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru z wyłączeniem roślin żywych (kwiatów ciętych, kwiatów doniczkowych, bukietów, kompozycji kwiatowych).

 

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku

  • rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez sklep internetowy allezielono.pl, przed upływem terminu 10 dni od zawarcia umowy;
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
  • towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu

 

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na adres: AGAWA Paweł Przytuła; ul. Wyszyńskiego 7; 65-536 Zielona Góra

 

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

 

Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixel